Tuesday, April 19, 2011

gaduh sana-sini...

mood : riang ria hari selasa..ngehngeh


gaduh..fight..masam muka..taknak cakap pape..moody..diam 1000 bahasa..finaly..gedeboommmmm..pecahhh segala yang terpendam!!!macam tu ke gaduh???


oke2...bukan niat nak jelaskan maksud bergaduh pun kat entry kali ni..juz nak kongsi perasaan bila bergaduh..tak kiralah dengan sape2..buah hati ke..opsssttt..dengan kawan2 ke..tidakkkkk..dengan adik beradik ke..air dicincang takkan putus...tak kisahlah dengan sape2 pun..janji namanya GADUHHHH..


pernah tak korang terfikir bila gaduh2..korang akan berbaik balik tanpa mohon maaf????pernah tak???aku pernah..bergaduh dengan anak buah..SYAURA..takde sape pun mohon maaf..tau2 baik sendiri..siap suruh aku bancuhkan susu lagi...padahal baru 5 minit gaduh gila2..sampai baling2 bear..tapi pandanglah dari posisi mana????kan budak kecik tu..tu gurau2 jela...


tapi macam mana pulak kalau gaduh dengan..emmm..ehemmm..ehemmm...ala senang cte..LALING..DIOR..BUAH HATI..pape jela yang korang panggil untuk seorang lelaki atau seorang perempuan yang sentiasa terpahat dalam hati selain ahli keluarga korang????selalunya sape yang mintak maaf dulu???hahaha..jeng..jeng..

tak kiralah kan..sape yang mohon maaf dulu..tapikan lebih baik kalau berbaik-baik..dalam islam pun dah bagitau..berdosa kalau kita tak bertegur sape dalam masa 3 hari..yang ini mak aku selalu ingatkan dulu...



tapi betul ke aku praktikkan???ayoyoyo...baru2 ni..aku gaduh dengan sidia..bukan gaduh kot..tapi perselisihan faham...(ayat cover)..dalam hati..memang taknak layan dia dah..lantak la..nak jadi apa..jadilah..aku tak kira..aku dah nekad...kesabaran aku kini berada dipuncak paling atas...die msg pun rs macam nak buat tak tau jek..taknak angkat die cal..taknak tgk die on9 kat fb..sume yang berkaitan dengan dia..sume nak letak bawah katil...bagi tikus2 tengok..padan muka..wahhhh..emo lak aku...huahuahua


tapi....tak sampai sehari pun...msg die tetap aku reply..cal die tetap aku pick up..fb die tetap aku tgk..huaaaaaaaaaaa..tak boleh lah!!!!!!!! 


mungkin disebabkan..rasa kemaafan dalam hati masih menebal..atau..mungkin memang die takde salah..cuma aku yang semakin tidak memahami kehendak persaan...so dengan rasa rendah diri aku mintak maaf..so tak sampai lah 3 hari kitorang gaduhkan????takde la dosa aku kan..kan..kan..kan???even niat dah ade..aku harap Tuhan ampunkan dosa2 aku dalam sedar atau tak terhadap manusia2 lain...amin...


huh...saja nak menconteng laman sesawang aku malam ni..boring takde apa nak buat..hahaha...hoho..hehehe..

TUHANKU..AKU TIDAK LAYAK..MASUK SYURGAMU..TETAPI AKU TIDAK PULA SANGGUP MENANGGUNG API NERAKAMU...
OLEH ITU AMPUNKANLAH DOSA-DOSAKU..SESUNGGUHNYA ENGKAULAH PENGAMPUN DOSA-DOSA BESAR..

No comments:

Post a Comment