Friday, January 21, 2011

CEMBURU~

21/1/2010 @ 10.33
bersandar pada kerusi di meja utama (laling termenung dalam bilik...biarlah dia melayan emosinya)

~Dimana silapnya...aku yang silap...terlalu sukar menepis perasaan itu..susah mengawal emosi sendiri..
  sehingga menyebab ada hati yang mungkin akan mula membenci..jangan benci aku.."tolong ingatkan aku"..
  itulah lemahnya aku..terima lah aku siapa aku..bagaimana aku..emosi aku..perasaan aku..kerana aku tahu     
  terlalu banyak silapnya aku...

~silapnya aku kerana terlalu "cemburu"..silapnya aku kerana masih tersemat rasa "cemburu"..silapnya aku 
   kerana sering terjadinya amarah kerana masih dengan "cemburu"..aku tak mampu..aku telah cuba..aku 
   sering mengelak..tapi emosi mengawal aku untuk terus dengan "cemburu"..beri aku peluang..kalau masih 
  dihati itu..

~'aku tidak layak untuk cemburu'...itu yang pasti..aku bukan malaikat..bukan juga nabi..jauh sekali serikandi syurgawi..tapi aku selemah2nya manusia.."tolong ingatkan aku"..jangan benci aku..itulah lemahnya aku..

~jika menjauhkan diri..diam dari mu akan membuatkan "cemburu" itu pergi..aku rela merelakan..jika tidak lagi mempedulikan setiap secebis tentang dirimu membuatkan "cemburu" jauh dariku..aku redha..walaupun aku terpaksa mencuba sesuatu yang baru..kerana aku yakin mungkin itu membuatkan aku tidak akan dibenci...

~cuma satu maafkan ketidaksempurnaanku setelah sekian lama aku pamerkan untuk mu..

                                                                                                                                   by heart,
                                                                                                                            -lagenda yang unik-

No comments:

Post a Comment