Monday, January 31, 2011

macam ade yg tak kena..ah malas fikir!!!

uitttt..macam dah lama tak membelek diari elektronik ni..diari manual dah lama tersemat dalam alamari bilik.. kesian dia sepi..hahaha..huh!!nak share ape ni???nak share about whole week ni boleh tak???tapi sad story sikit..yihaaaa..

huhuhuhu..
sangat mendukacitakan adalah minggu ni..entahlah stress keje kot..sampai terbawa2 dalam "suatu kisah"..tak tau la Tuhan nak tunjuk atau aku yang tergatal nak klik..yela dah terpampang kat skrin..gunakan kesempatan dalam kesempitan..tiba2..hoh???????..seyes terkejut..makkkkkkk..hukhukhuk..mak kat dapur.."kamu kenapa?"
senyapppp...betul ke apa yang aku nampak.,lihat,tengok dan pandang ni???..atau aku sedang bermimpi di kesiangan hari..mungkin bagi mereka2 diluar sana..ala no hal la..benda kecik je..apa ada hal..tak jejas kan apa pun...tapi aku???aku bukan mereka..aku tak reti nak jadi macam mereka2 itu...

dahla tak larat r..ngantukkkkkkkkkk..to be continue..:"(




No comments:

Post a Comment