Thursday, January 13, 2011

selayaknya~

layakkah aku???

siapa aku nak melarang..
siapa aku nak mengubah..
siapa aku nak menahan..
siapa aku nak memaksa..
dan siapa pula aku untuk merindu~

layakkah aku utk menegur??
layakkah aku utk mengatur??
layakkah aku utk bertutur??
dan layakkah pula aku utk menjemput??

susahnya hati menerima..
susahnya hati utk terbuka..
susahnya hati utk menelan..
susahnya hati utk memberi..
dan kerana susah itu aku memilih utk bersama selamanya..

aku bukan sprt itu dulu..
krn aku memilih..aku cuba utk memberi..
aku bukan sprt ini dulu..
krn aku menerima..aku cuba utk merungkai sepenuh jiwa..

aku takkan bersuara ttg kekurangan..krn aku sndri penuh dgn segala yg kurang..
aku takkan bersuara ttg kegagalan..krn aku sndri menghadapi kegagalan..
aku takkan bersuara ttg kecilnya hatiku..ttg terasanya aku..krn aku sndri sering menyinggungkan..

yang aku inginkan....
takkan mudah akan aku suarakan..krn aku sedar dimana selayaknya aku pd waktu itu..


No comments:

Post a Comment