Wednesday, January 12, 2011

thank you..hanya bermula..baru..

.....seketika terfikir utk aku melupakan sejenak masa2 yg seakan terbuang dgn hanya melakukan dan memikirkan perkara yg tak sepatut terlintas difikaran..semangattt..tiba2 semangat itu datang..."apakata ko create jek blog cam aku..drpd ko pikir entah pape..baik ko wat blog..nanti aku jd 1st followers ko.."..aku hanya baru.. tak tau..entah..taknaklah..tak reti...

......buang seketika sume tu.."ko tulis jek pe ko nak tulis..ctu nanti ko nak luah ape pun oke..takde la ko sakit ht bl ko luah takde sape nak amek tau..sbb ko luah dlm blog..klu takde sape amek tau pun tak rugi pape..name pun blog..hehe"...btl gak ek..oke aku cb..yihaaaaaaaa


.....maka bermula la disini...~tolong kami..bantu kami..kami baru belajar berblogggg...hahahahaha

No comments:

Post a Comment