Tuesday, January 18, 2011

my sayang besday~

11:50 pm
18/1/2011
atas katil sebelah laling


~hepy besday syg..
~hepy besday dear..
~hepy besday abg..
~hepy besday hubby..
~hepy besday cinta..


adoiii..nak mula camne ni???tak reti la nak wat surprise2 ni..dulu2 try gak wat mesti tak jadi..mesti die tau dlu..adehhhh...emmm..20 ni besday die..pape pun tak prepare..hadiah dh beli..hope die suka...sian die thn ni cm tak meriah jek celebrate besday..maklumla..dgn keadaan aku skrg yg terumbang ambing..susah nak bg die hepy..klu leh nak die hepy slalu bl ngn aku..even aku slalu rosak kan mood die..die slalu ckp.."hilang mood abg"..sumenya mesti sbb aku..sory sayanggg..ngeeee


balik pada mood beday..emmm..aku dh beli hadiah utk die..hope die suka..sejak akhir2 ni aku tgk die lbh prefer ngn jam tangan..tiap kali jmpe die..bnda yg aku tengok dulu mesti kat tgn die..kan jam baru lg..optimis tol die ngn jam..so aku ingat beday die kali ni..aku prefer beli jam tgn jela.."POLO"..even jam tak mahal n die sendiri mampu nak beli sendiri..tapi jam ni sangat bermakna utk die..maklumla sekarang ni kitorang susah dah nak "dating"..masing2 ade komitmen sendiri..komitmen sgt la aku kan..hohoho..


aku harap die paham ape maksud jam yang aku bg die tu..aku nak setiap saat die tahu aku selalu ade dengan die dan untuk die..ke mana pun die pergi even aku takde..aku harap aku selalu ade...cewahhhhh..aku harap 20hb ni aku dapat habis kan masa utk special day die..fully time 4 u sayangggg....


sebabkan die paling rakus bila makan kek coklat aku watkan kek coklat utk die sweet 25..buat dalam blog je..muahahaha


juz 4 u dear i make..only u...



                           much2 love,
                         honey
                                      

2 comments:

  1. untung la budak byk main tu..haha
    selamat hari lahir rahmat

    ReplyDelete
  2. i appreciated wat u've done...thanx sayang...

    ReplyDelete